about us

تاریخچه:

فروشگاه اينترنتي ما در سال 1394و با توكل به خدا در استان کرمانشاه تآسيس شد.

اهداف فروشگاه:

سیاست کلی فروشگاه در راستای نیل به اهداف زیر است:

  1. بوجود آوردن فرصتهاي شغلي براي جذب افراد تحصيلکرده و کاردان .
  2. افزايش کيفيت خدمات فروشگاه با ارائه کالاهاي متنوع و برخورداري از استاندارهاي لازم و فروش با قيمت مناسب بطوريکه مراجعين و مصرف کنندگان با مراجعه به سايت فروشگاه بتوانند کليه اقلام مورد نياز خود را يکجا و با قيمت مناسب خريداري نمايند.
  3. برقراري فروش الکترونيکي که با تکميل سايت فعلي فروشگاه پاسخگوي نياز فعلي باشدو از اين طريق از اياب و ذهاب بي مورد و هزينه هاي حمل و نقل جلوگيري و صرفه جوئي شود و رضايت متقاضيان فراهم گردد.
  4. از ديگر اهداف چشم انداز فروشگاه، توسعه همه جانبه شرکت بمنظور ارائه خدمت بيشتر به مشتريان مي باشد و براي رسيدن به اين اهداف نياز به همکاري سازمانهاي زيربط و استفاده از امکانات و کمکها و تسهيلات آنها دارد تا بتواند سالانه حداقل يک يا دو باب فروشگاه بزرگ در سطح شهر کرمانشاه و در مناطق مستعد ايجاد و داير نمايد.
  5. بررسي و مذاکره جهت مشارکت با شرکتهاي بزرگ فروشگاههاي زنجيره اي ايران براي همکاري در کرمانشاه و شهرستانها تا بتوان با استفاده از تجارب آنها و امکانات و تکنولوژي جديد اين فروشگاهها در جهت خدمت بهتر به شهروندان استفاده نمود.
  6. آموزش ضمن خدمت و قبل از خدمت کادر فروشگاه از طريق انعقاد قرارداد با موسسات آموزشي و همچنين انتقال تجربيات به افراد جديدالاستخدام تا بتوان سطح آگاهي افراد را در ارائه خدمات بهتر و مناسبتر به مشتريان بالا برد.
  7. استفاده از ایده های جدید برای ارائه محصول جدید.
  8. تبدیل برند فروشگاه به یک مارک معتبر.

برآوردن نيازهاي مردم با اين باور که هميشه حق با مشتري است.

  • استراتژی هاي کلان :
  • توسعه سهم بازار در کلیه محصولات از طریق افزایش توان رقابتی و مشتری مداری با تأكيد بر شبكه توزيع و برند
    ارتقاء بهره‌وري مالي و عملياتي سازمان از طريق تقويت زيرساخت‌هاي تولیدی، دانشي و مالي
    توسعه بهره وری منابع انسانی واستفاده از نیروهای متخصص
  • استراتژی های فرعی :

· توسعه بازارهاي هدف صادراتي
·
گسترش و توسعه شبکه توزيع مويرگي و مديريت آن در کشور
·
توسعه برنامه هاي تبليغاتي اثربخش
·
مدیریت ريسک جامع در کل سطح سازمان
·
نوسازي و بهينه سازي فرآيندهاي توليدي و بسته بندی
·
توسعه منابع انسانی از طریق تخصص گرایی و دانش محوری

فعاليت اصلي فروشگاه ، فروش كليه محصولات خانگي ، موبايل و تبلت،لوازم ورزشي،صنايع روشنايي،صنعت برق،صنعت الكترونيك،تزئينات منزل، صنايع دستي ، ماشينهاي اداري ،نرم افزار، سخت افزار، فرش و تابلو فرش، اسباب بازي و كتاب مي باشد.