
تاریخچه:
فروشگاه اينترنتي ما در سال 1394و با توكل به خدا در استان کرمانشاه تآسيس شد.
اهداف فروشگاه:
سیاست کلی فروشگاه در راستای نیل به اهداف زیر است:
- بوجود آوردن فرصتهاي شغلي براي جذب افراد تحصيلکرده و کاردان .
- افزايش کيفيت خدمات فروشگاه با ارائه کالاهاي متنوع و برخورداري از استاندارهاي لازم و فروش با قيمت مناسب بطوريکه مراجعين و مصرف کنندگان با مراجعه به سايت فروشگاه بتوانند کليه اقلام مورد نياز خود را يکجا و با قيمت مناسب خريداري نمايند.
- برقراري فروش الکترونيکي که با تکميل سايت فعلي فروشگاه پاسخگوي نياز فعلي باشدو از اين طريق از اياب و ذهاب بي مورد و هزينه هاي حمل و نقل جلوگيري و صرفه جوئي شود و رضايت متقاضيان فراهم گردد.
- از ديگر اهداف چشم انداز فروشگاه، توسعه همه جانبه شرکت بمنظور ارائه خدمت بيشتر به مشتريان مي باشد و براي رسيدن به اين اهداف نياز به همکاري سازمانهاي زيربط و استفاده از امکانات و کمکها و تسهيلات آنها دارد تا بتواند سالانه حداقل يک يا دو باب فروشگاه بزرگ در سطح شهر کرمانشاه و در مناطق مستعد ايجاد و داير نمايد.
- بررسي و مذاکره جهت مشارکت با شرکتهاي بزرگ فروشگاههاي زنجيره اي ايران براي همکاري در کرمانشاه و شهرستانها تا بتوان با استفاده از تجارب آنها و امکانات و تکنولوژي جديد اين فروشگاهها در جهت خدمت بهتر به شهروندان استفاده نمود.
- آموزش ضمن خدمت و قبل از خدمت کادر فروشگاه از طريق انعقاد قرارداد با موسسات آموزشي و همچنين انتقال تجربيات به افراد جديدالاستخدام تا بتوان سطح آگاهي افراد را در ارائه خدمات بهتر و مناسبتر به مشتريان بالا برد.
- استفاده از ایده های جدید برای ارائه محصول جدید.
- تبدیل برند فروشگاه به یک مارک معتبر.
برآوردن نيازهاي مردم با اين باور که هميشه حق با مشتري است.
- استراتژی هاي کلان :
- • توسعه سهم بازار در کلیه محصولات از طریق افزایش توان رقابتی و مشتری مداری با تأكيد بر شبكه توزيع و برند
• ارتقاء بهرهوري مالي و عملياتي سازمان از طريق تقويت زيرساختهاي تولیدی، دانشي و مالي
• توسعه بهره وری منابع انسانی واستفاده از نیروهای متخصص
- استراتژی های فرعی :
· توسعه بازارهاي هدف صادراتي
· گسترش و توسعه شبکه توزيع مويرگي و مديريت آن در کشور
· توسعه برنامه هاي تبليغاتي اثربخش
· مدیریت ريسک جامع در کل سطح سازمان
· نوسازي و بهينه سازي فرآيندهاي توليدي و بسته بندی
· توسعه منابع انسانی از طریق تخصص گرایی و دانش محوری
فعاليت اصلي فروشگاه ، فروش كليه محصولات خانگي ، موبايل و تبلت،لوازم ورزشي،صنايع روشنايي،صنعت برق،صنعت الكترونيك،تزئينات منزل، صنايع دستي ، ماشينهاي اداري ،نرم افزار، سخت افزار، فرش و تابلو فرش، اسباب بازي و كتاب مي باشد.